Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on helmikuu, 2022.

Kaksi organisaatiota, joilla some toimii

Eläimellistä viestintää Eläimellistä viestintää on omien sanojensa mukaisesti tiedontuottaja, jossa tutkittu tieto ja eläinlähtöisyys kohtaavat. He hyödyntävät erinomaisesti somea; heillä on valitut värit ja fontit, joita käytetään jokaisessa julkaisussa ja somen ilmeissä. Jokainen julkaisu on tarkoin muokattu sen somen mukaan, minne se julkaistaan. Instagramissa julkaisut eivät ole ainoastaan syötteessä, vaan myös tarinoissa, jonne julkaisua täsmennetään kommentein. Keskustelu on avointa ja kaikkiin kommenteihin vastataan ja kommentoijan luvalla esimerkiksi yksityisviestit julkaistaan myös tarinoissa, mikä lisää läpinäkyvyyttä.  Valtioneuvosto Aloin seuraamaan Valtioneuvoston instagramia ja ollen ollut melko vaikuttunut siitä. Julkaisuja on usein ja ne kulkevat tuorempien uutisten kanssa. Kun avaan instagramin, saan Valtioneuvokselta usein ensimmäisenä tiedon uusista koronarajoituksista. Julkaisuissa on yhtenäinen ulkoasu. Verrattuna ryhmätehtävän organisaatioon Molemmat yllä main...